Vi opdaterer og tilretter jeres personalehåndbog, så den bliver et godt opslagsværk for alle i virksomheden.

Som virksomhed er det en god idé at beskrive jeres jura, regler og personalepolitik i personalehåndbogen. Det vil give medarbejderne en større grad af tryghed, når man kan læse om fælles regler og retningslinjer for alle i virksomheden. Håndbogen er med til at forebygge og hjælpe lederne med at undgå at forskelsbehandle, og den skaber større grad af indsigt og alignment hos de ansatte.

I HRpeople ved vi, hvad der er godt at få med i håndbogen, og vi tilpasser indholdet i forhold til jeres type virksomhed – og naturligvis altid med de sidste opdateringer/lovændringer inden for området. En god og opdateret personalehåndbog skal kunne bruges som et aktivt opslagsværk i virksomheden.
Vi anser os selv som specialister inden for både udarbejdelse og opdatering af Personalehåndbogen og kan derfor hjælpe jer godt og effektivt i mål med opgaven.
.

“Med hjælp fra HRpeople kom vi godt i mål med opdateringen af vores Personalehåndbog”

Søren Pedersen

CFO, BB DATA A/S